Olet tässä:
 

Seurustelukumppani netistä

Moi

Tiedätkö sinä mitään muuta sivua, kun Vernerin, mistä voisi löytää seurustelukumppania?

Vastaus

Netissä on monia palveluita, joissa voi etsiä seurustelukumppania.

Tunnetko jo Kohdataan-somen? Kohdataan-some on helppokäyttöinen ja turvallinen palvelu, jossa voit tutustua ihmisiin.

Pääset Kohdataan-someen tästä linkistä (kohdataan.fi)

Netin tunnetuin treffipalvelu on Tinder.

Kun etsit kumppania netissä, huolehdi turvallisuudesta.

Netissä kohtaamasi ihminen ei välttämättä ole se, joka väittää olevansa. Netissä on helppo valehdella esimerkiksi nimi, ikä ja sukupuoli. Myös valokuva voi olla väärä.

Ennen tapaamista kannattaa tutustua netissä ja puhelimessa.

Jos päätät tavata uuden nettitutun:

  • kerro tapaamisesta etukäteen luotettavalle ihmisille
  • sovi tapaaminen julkiselle paikalle, kuten kahvilaan
  • ota ensimmäiseen tapaamiseen mukaan luotettava henkilö
  • poistu paikalta heti, jos tapaamasi henkilö tai tilanne epäilyttää sinua.

Tinderin käyttöön kannattaa pyytää myös apua luotettavalta ihmiseltä.

Lue myös: Näin käytät nettiä turvallisesti