Seurustelukumppanin löytäminen
Mistä voisin löytää seurustelukumppanin?
Vastaus
Hei
Voit löytää seurustelukumppanin esimerkiksi Vernerin kirjepalstalta. Palstalla moni etsii kumppania.
Voit vastata muiden ilmoituksiin palstalla. Tai voit lähettää palstalle oman ilmoituksen.
Jos vastaat ilmoitukseen, lähetä vastaus sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi. Kerro vastauksessa, kenen ilmoitukseen vastaat. Kerro myös jotain itsestäsi.
Jos lähetät palstalle oman ilmoituksen, kerro ilmoituksessa, millaista kumppania etsit. Kerro myös jotain itsestäsi. Voit kertoa esimerkiksi, mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla. Lähetä ilmoitus sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi.
Katso tarkemmat ohjeet kirjepalstalta. Pyydä tarvittaessa apua.