Sosiaaliohjaajan soitto
Mitä tarkoittaa, kun sosiaaliohjaaja soitti ja sanoi, ei ole muuta paikkaa tällä hetkellä?
Mitä tarkoittaa, ensisijainen on päivätoiminta?
Ja sanoi, ei tule oman tukiasunnon apu ohjaajalta kotiin. Ja sanoi, että apu on ryhmäkodissa ja lääkkeet näytetään ohjaajille kerran viikossa.
Vastaus
Hei
En ole varma, mitä kirjoittamasi asiat tarkoittavat. Ne voivat tarkoittaa esimerkiksi sitä, että hyvinvointialue ei voi järjestää sinulle tukiasumista.
Voit kysyä asiaa Kehitysvammaliiton neuvontapuhelimesta. Puhelimessa on helpompi selvittää, mitä kirjoittamasi asiat tarkoittavat.
Kehitysvammaliiton neuvontapuhelimen numero on 040 775 1411.
Puhelimeen vastaa Niina.
Puhelu maksaa tavallisen matkapuhelinmaksun.