Olet tässä:
 

Suomalaiset leppoisia ja vakavia?

Ovatko suomalaiset leppoisaa vai vakavaa väkeä?

Mitä mieltä Kerttu on?

Vastaus

Hei

Ajattelen, että jokainen ihminen on omanlaisensa. Joku voi olla vähän vakavampi ihminen kuin joku toinen.

Ajattelen, että jokainen ihminen myös muuttuu elämänsä aikana. Ihminen voi esimerkiksi muuttua rennommaksi, kun hän vanhenee.

Ihmiset ovat myös erilaisia eri hetkinä ja eri tilanteissa. Esimerkiksi minä olen joissain tilanteissa rento ja leppoisa. Toisina hetkinä olen vakava.