Olet tässä:
 

Suomeen muuttaminen ja epilepsiakohtaus

Suomi on minun kotimaa Ruotsin kanssa.

Sain Suomessa pahan epilepsiakohtauksen. Menin tajuttomaksi.

Suomea jännitän paljon. Kaikki johtuu siitä?

Vastaus

Hei

Ikävä kuulla, että sait pahan epilepsiakohtauksen.

Toivottavasti voit jo paremmin!

Suomeen muuttaminen on iso muutos. Suuret muutokset ja jännittäminen voivat aiheuttaa epilepsiakohtauksen.