Olet tässä:
 

Suomen oppiminen

Hei

Olen suomalainen, vaikka Ruotsissa syntynyt ja kasvanut. Muutettiin Suomeen. En opi suomen kieltä. Vähän osaan puhua ja minua opetetaan.

Opinkohan koskaan puhua hyvää suomea?

Vastaus

Hei

Kirjoitat hyvin suomea.

Uskon, että opit myös puhumaan hyvää suomea. Siihen auttaa harjoittelu.

Eikä haittaa, vaikka et osaisi puhua suomea hyvin. Kaikkea ei tarvitse osata.

Tsemppiä!