Olet tässä:
 

Talvi ja lauha sää

Hei

En tykkää, kun sataa vettä ja on lauhaa. Miksi ei voisi olla kunnon talvipakkasta ja lunta?

Olen kyllä päässyt 3 kertaa pilkille, mutta nyt jäät heikkenevät. Toivottavasti vielä tulee pakkasia, niin vielä voisi päästä pilkille.

Vastaus

Hei

Minäkin kaipaan lunta ja pakkasta.

Valitettavasti maapallon lämpötila on noussut. Suomen talvet ovat lämpimämpiä ja sateisempia kuin aikaisemmin.

Toivotaan, että pääset vielä pilkille tänä talvena!