Olet tässä:
 

Tein viisaat ja oikeat valinnat

Aion keskittyä opiskeluun päästäkseni korkeaan asemaan. Ja tulen olemaan onnellinen ilman parisuhdetta ja lapsia. Niin että kaikki ovat onnellisia, jos mulla ei ole parisuhdetta, eikä lapsia.

En ole yksinäinen, vaan olen pärjännyt ja tulen elämään ilman parisuhdetta. Niin ei kenenkään tarvitse olla vihainen mulle sen takia.

Vastaus

Hei

Sinä tosiaan päätät itse, haluatko parisuhteen ja lapsia.

Kenelläkään ei ole mitään syytä olla vihainen siitä, että et ole parisuhteessa. Se on sinun oma asiasi.

Saat keskittyä elämässä niihin asioihin, mihin itse haluat. Kuten vaikkapa opiskeluun.

Mukava kuulla, että et ole yksinäinen.