TET ja työharjoittelu
Eikös olekin työharjoittelu ja TET sama asia?
Vastaus:
TET on lyhenne sanoista työelämään tutustuminen. Työelämään tutustuminen järjestetään yleensä yläasteella.
Työharjoittelu kuuluu yleensä ammattiopintoihin.
Eikös olekin työharjoittelu ja TET sama asia?
Vastaus:
TET on lyhenne sanoista työelämään tutustuminen. Työelämään tutustuminen järjestetään yleensä yläasteella.
Työharjoittelu kuuluu yleensä ammattiopintoihin.