Tietoa ammateista

Onko Verneriin tulossa lisää tietoa erilaisista ammateista?
Minusta olisi kiva tietää, mitä valokuvaajat tekevät töissä. Entä mitä kaikkea kirjastonhoitajan työhön kuuluu? Jos joku on tosi taitava piirtämisessä, voiko hän saada siitä itselleen ammatin?

Vastaus:

Kiitos kysymyksestäsi. Tällä hetkellä meillä ei ole suunnitelmissa lisätä tietoa eri ammateista. Ehdotus on kuitenkin hyvä. Kiitos siitä.

Tietoa ammateista

Voisiko Vernerin sivuille saada lisää tietoa eri ammateista? Yritin etsiä Googlesta, mutta en löytänyt kunnollista tietoa selkokielellä. Voiko erityisammattikoulussa opiskella ompelijaksi? Mitä kaikkea siivooja tekee töissä? Mitä jos tykkää tosi paljon musiikista ja soittamisesta, niin voiko siitä saada itselleen ammatin?

Vastaus:

Tämä on hyvä ehdotus. Vernerin ammatti-sivuilla voisi olla tietoa muistakin ammateista.

Tiedoksi niille, jotka eivät ole lukeneet Vernerin ammatti-sivua, pääset lukemaan sitä tästä linkistä (www.verneri.net/selko)