Olet tässä:
 

Tukihenkilö haukkuu

Hei

Miksiköhän minun tukihenkilöni haukkui kaupan myyjiä?

Eihän kaupassa saa minun tukihenkilöni haukkua kaupan myyjiä?

Vastaus

Hei

En valitettavasti tiedä, miksi tukihenkilösi haukkui myyjää.

Kysyitkö asiaa suoraan häneltä? Kerroitko, miltä haukkuminen sinusta tuntui?

Sinun kannattaa jutella asiasta tukihenkilösi kanssa. Voit kertoa ystävällisesti, miltä haukkuminen sinusta tuntuu. Voit myös kertoa, miksi haukkuminen tuntuu sinusta ikävältä.