Tyttökaveri

Minä haluaìsin tyttökaverin.

Vastaus:

Hei

Tyttökaveri onkin mukava asia.

Oletko etsinyt tyttökaveria jo Vernerin Kirjeenvaihtopalstalta?

Kirjeenvaihtopalstalla moni etsii poikakaveria tai tyttökaveria.

Voit lukea Kirjeenvaihtopalstalla ensin muiden ilmoituksia. Jos löydät sopivan ilmoituksen, voit vastata siihen sähköpostilla tai kirjeellä.

Voit tehdä myös oman ilmoituksen. Kerro ilmoituksessa, millaista tyttökaveria etsit.

Kerro myös jotain itsestäsi. Kerro esimerkiksi ikäsi. Kerro myös vähän siitä, millainen ihminen olet. Voit kertoa myös esimerkiksi harrastuksista tai siitä, mitä tykkäät tehdä.

Uuteen ihmiseen kannattaa tutustua ensin kirjoittelemalla tai soittelemalla.

Pääset Kirjeenvaihtopalstalle tästä linkistä

Lue myös Vinkkejä kirjeenvaihtoon