Uhkailu

Hei

Eihän ketään saa uhkailla? Ystävä väittää minun sanoneen jotain ja sitten uhkailee, että ei ole enää minun ystäväni. Eihän ketään saa uhkailla? Mitä mieltä olet asiasta? Minulle tulee paha mieli, kun minun ystäväni uhkailee minua.

Vastaus

Hei

Uhkailu ei kuuluu hyviin tapoihin. Asiat selviävät parhaiten, kun niistä puhuu ystävällisesti ja rauhallisesti.

Kerroitko ystävällesi, että pahoitit mielesi?

Kysyitkö ystävältäsi, miksi hän väittää sinun sanoneen jotain? Voiko kyseessä olla väärinkäsitys?

Yrittäkää jutella asiasta rauhallisesti. Kuunnelkaa, mitä toisella on sanottavaa.

Voit pyytää myös jonkun luotettavan ihmisen mukaan juttelemaan.

Toivottavasti saatte puhuttua asian selväksi.

Tsemppiä!