Olet tässä:
 

Vapaaehtoistyö

Mulla kehitysvamma, diabetes ja epilesia. Vakinaisiin töihin en halua, vapaaehtoiseksi ehkä koirien pariin.

Asun tuetusti. Mulla on avustaja. Sen kanssa menen tutustumaan. Täällä on eräs hoitola, jossa voisin mennä käymään.

Muille en ole kertonut. Paitsi avustajalle.

Mitä teen?

Vastaus

Hei

Minusta sinulla on hieno suunnitelma!

On hyvä ajatus mennä tutustumaan hoitolaan avustajan kanssa.

Hoitolassa voit kertoa, että olet kiinnostunut vapaaehtoistyöstä. Voit kertoa, millaisia taitoja ja vahvuuksia sinulla on. Voit myös kertoa, millaisissa asioissa tarvitset tukea.

Sinun ei tarvitse kertoa asiasta muille, jos et halua.

Lue lisää vinkkejä vapaaehtoistyöhön

Tsemppiä!