Voiko minulla olla ADHD?
Minulla todettiin lapsena 1980-luvulla MBD. Tämä diagnoosi ei enää nykyään ole käytössä.
Olen lukenut, että nykyään sen sijaan käytetään ADHD-diagnoosia.
Mistä saan tietää, että onko minulla sitä?
Vastaus
Hei
MBD-diagnoosi on tosiaan poistunut käytöstä.
Voisit kysyä asiaa lääkäriltä. Lääkäri osaa kertoa, mitä diagnooseja sinulla mahdollisesti on. Lääkäri voi myös kertoa, mitä ne tarkoittavat.