Olet tässä:
 

Ylinopeudesta kertominen

Sain ajokortin takaisin ja osaan suomea. Epilepsia on hallussa.

Suomessa ajoin kameraan. Vahingossa törkeä ylinopeus ehkä. Kamera välähti.

Pitäisikö kertoa äidille, kun auto on hänen. Autossa on ruotsalainen kilpi.

Suomi ei osaa yhdistää ruotsalaista autoa?

Vastaus

Hei

Kannattaa kertoa ylinopeudesta äidille, koska auto on hänen.

Kyllä Suomen poliisi osaa yhdistää auton omistajaan, jos autolla on ajettu ylinopeutta.