YouTube-tili ja fanipostia

Hei

Miksi minulle ei tule minun YouTube-videoihin kommentteja? Eikä minulle tule fanipostia, vaikka käyn YouTubessa joka päivä? Mitä tein väärin?

Vastaus

Hei

En tunne YouTube-videoitasi. Mutta voin vastata yleisesti:

YouTubessa julkaistaan joka päivä valtavat määrät videoita. Kaikki videot eivät saa kommentteja. Kaikilla tubettajilla ei ole paljon seuraajia tai faneja.

En siis usko, että teet mitään varsinaisesti väärin.

Ovatko kommentit ja fanit sinulle tärkeitä? Teetkö videoita niiden takia?

Mitä muita syitä sinulla on videoiden tekemiseen? Onko videoita kiva tehdä?

Millaisista aiheista teet videoita? Millaiset aiheet sinua kiinnostavat tai ovat sinulle tärkeitä.