Ystävän saaminen

Mistä voisin saada ystäviä?

Vastaus

Hei

Voit saada ystäviä esimerkiksi Vernerin kirjepalstalta. Palstalla moni etsii ystävää.

Voit vastata muiden ilmoituksiin palstalla. Tai voit lähettää palstalle oman ilmoituksen.

Jos vastaat ilmoitukseen, lähetä vastaus sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi. Kerro vastauksessa, kenen ilmoitukseen vastaat. Kerro vastauksessa myös jotain itsestäsi.

Jos lähetät palstalle oman ilmoituksen, lähetä ilmoitus sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi. Kerro ilmoituksessa, että etsit ystävää. Kerro myös jotain itsestäsi. Voit kertoa esimerkiksi, mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla.

Katso tarkemmat ohjeet kirjepalstalta. Pyydä tarvittaessa apua.

Tästä linkistä pääset kirjeenvaihtopalstalle