Olet tässä:
 

Mun tyttöystävä on ihana

Sakari Leppänen on 25-vuotias ja rakastunut.

Tässä haastattelussa hän kertoo tyttöystävästään ja seurustelusta.

Miten tapasitte tyttöystäväsi kanssa?

Me oltiin samoissa juhlissa. Jotain juteltiin, mutta ei kauheasti silloin vielä.

Sen jälkeen nähtiin sattumalta uudestaan latotansseissa ja siitä se sitten lähti.

Miten aloitte seurustella?

Mä kysyin, vähän jännitti. Mutta mun tyttöystävä on onneksi sellainen ihminen, johon voi luottaa.

Millainen tyttöystäväsi on?

Mun tyttöystäväni on ihana.

Hän on niin kaunis ja hänellä on hyvä huumorintaju. Mun on helppo olla hänen kanssaan.

Milloin tapaatte toisianne?

Usein viikonloppuisin nähdään. Ja sitten kun mulla alkaa loma, nähdään arkipäivinäkin.

Miltä tuntuu tavata?

Tuntuu ihanalta, kun nähdään.

Se on aina yhtä ainutkertaista, kun ollaan yhdessä.

Mitä teette yhdessä?

Joskus käydään yhdessä kävelemässä ja syömässä. Ollaan käyty yhdessä myös Lintsillä.

Maaliskuussa käytiin Hectorin konsertissa. Se oli hienoa!

Joskus myös soitan tyttöystävälle kitaraa. Olen esittänyt oman kappaleeni ja Hectorin biisejä.

Oletko tehnyt tyttöystävällesi kappaleen?

Tein tyttöystävälle kappaleen vuoden 2022 syksyllä. Se on vähän niin kuin sellainen rakkaustarina, se biisi.

Miltä seurustelu tuntuu?

Ihanalta, koska oon löytänyt sellaisen tyttöystävän, joka on hyvä ihminen.

Mun mielestä elämässä pitää olla rakkautta, vaikka ympärillä tapahtuisi mitä kauheita asioita.

Millaisen vinkin antaisit ihmiselle, joka haluaa löytää kumppanin?

Se oikea tulee kohdalle, kun sitä vähiten odottaa. Kyllä se ajan kanssa tulee.

Teksti: Jenni Sipilä, 2023
Kuva: Adel Rezapour