Olet tässä:
 

Pia etsii ystäviä

Mun nimi on Pia, ikä on 48 vuotta.

Etsin pelkästään uusia ystäviä. En etsi seurustelukumppania, koska olen kihloissa.

Olen työssä toimintakeskuksessa maanantaina, tiistaina, torstaina ja perjantaina.

Harrastukseni ovat kävely ja pyöräily. Kuuntelen musiikkia radiosta ja YouTubesta.

Otan luontokuvia ulkona. Kännykkällä tykkään kuvata paljon. Karaokea laulan kotona myös.

Minä käytän kännykkää, Instagramia, Teamsiä, Whatsappia ja sähköpostia myös.

Asun Juuassa rivitalossa.

Vastaa sähköpostilla Pialle: verneri(at)kvl.fi