Ystävä
Henna etsii kaveria
Hei Etsin kaveria, joka asuu Espoon, Helsingin tai Vantaan alueella. Toivon, että olet uskossa ja käyt helluntaiseurakunnassa tai vapaaseurakunnassa. Tykkään […]
Minna etsii kirjekaveria naisista
Olen Minna. Asun Pohjois-Karjalassa. Olen 38-vuotias nainen. Etsin kirjekaveria 30-40-vuotiaista naisista, jotka tykkää kirjoitella pitkiä tai lyhyitä kirjeitä. Toivon, että […]
Unelma etsii kirjekavereita miehistä ja naisistä
Hei Haluaisin kirjekavereita miehistä ja naisista ympäri Suomea. Pidän musiikista. Kirjoitelkaa. Pistäkää mukaan yhteystietonne, kiitos. Vastaa kirjeellä Kehitysvammaliitto, Verneri Unelma […]
Henna etsii kirjekaveria
Olen saanut kuulla 44-vuotiaana, että olen saanut väärin lievän älyllisen kehitysvamman ja adhd:n diagnoosit. Pitäisi olla selvittämätön autismi. Etsin kirjeenvaihtokaveria […]
Päivi etsii sinkku miestä ja ystäviä tytöistä
Etsin sinkkumiestä ja ystäviä tytöistä. Ikä 47-52 vuotta. Toivon että et polta ja juo. Kuva olisi kiva saada. Vastaa Päiville […]
Tarja etsii kirjoittelukavereita naisista
Moi Haluan kirjeenvaihtoon naisten kanssa ympäri Suomea. Minä olen 62-vuotias. Olen kihloissa ja avoliitossa. Harrastan kirjeenvaihtoa, telkkarin ja elokuvien katselua […]
Jenny etsii kaveria
Hei Olen Jenny. Olen 33-vuotias ja Espoosta. Asun avomieheni kanssa. Etsin kaveria pääkaupunkiseudulta Espoon, Helsingin ja Vantaan alueelta. Oisi kiva […]
Pinja H. etsii kaveria
Hei Olen Pinja, 41 vuotta, Vantaalta. Etsin apua yksinäisyyteeni. Olisi joku, jonka kanssa pyörisi kaupoissa, puistoissa ja pelailisi. Joku, joka […]