Olet tässä:
 

Kari etsii naista parisuhteeseen

Hei!

Olen Kari, 33-vuotias mies Lohjalta!

Harrastan videopelejä ja tietokoneiden kasaamista.

Etsin pitkäaikaista ja vakavaa parisuhdetta mukavan, huumorintajuisen ja avoimen naisen kanssa, iältään 20–55 vuotta. Arvostan rehellisyyttä, luotettavuutta ja hyvää sydäntä.

Etsin kumppania Uudenmaan alueelta.

Itse olen rauhallinen ja ystävällinen. Toivon että voisin tutustua sinuun sähköpostilla tai Whatsappissa.

Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä.

Vastaa sähköpostilla Karille: verneri(at)kvl.fi