Kumppani

Hei sinä ihana nainen! Olen kohta 38-vuotias mies. Olen savuton, raitis ja huumeeton. Olen myös kasvissyöjä ja tykkään Solar Filmeistä. […]

Hei Olen Eetu 33 vuotta ja asun Muhoksella. Tykkään valokuvauksesta ja pyöräilystä. Etsin kirjeenvaihtokaveria ja myöhemmin kumppania. Ota rohkeasti yhteyttä. […]

Hei Olen Matti Haukiputaalta. Etsin itselleni sopivaa tyttöystävää Oulun läänistä. Olen 46-vuotias mies. En juo alkoholia, mutta kahvia juon ja […]

Hei! Olen Arto. Olen 65-vuotias. Etsin itselleni elämänkumppania naisesta. Toivon että olisit samaa ikäluokkaa kuin minä eli noin 60-65 vuotta. […]

Heippa naiset Täällä olisi mies vailla sitä oikeaa naista, jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut. Olen 39-vuotias mies Etelä-Pohjanmaalta. […]

Hei Olen 31 vuotta ja asun Joensuussa. Tykkään pyöräillä, hiihtää, uida, väritellä, maalata ja viettää aikaa ystävien, perheen ja sukulaisten […]

Hei Minä olen Matti Haukiputaalta ja etsin itselleni tyttöystävää Oulun seudulta. Olen 46 vuotta. En juo alkoholia ja en tupakoi. […]

Hei Olen 38 ja asun sijaisperheessä Keuruulla. Käyn toimintakeskuksessa. Harrastan pyöräilyä, jalkapalloa ja musan kuuntelua. Olen mukava ja luotettava. Loimaalla […]