Olet tässä:
 

Kukaan ei halua olla ystäväni

Minä olen surullinen, koska kukaan ei halua olla ystäväni. Minä en osaa olla ystävä.

Miksi minä en osaa olla kenenkään ystävä?

Vastaus

Hei

Kurja kuulla, että olet surullinen ja yksinäinen.

Et ole ainoa, joka on yksinäinen. Yksinäisyys on yleistä.

Yksinäisyyteen voi saada apua ja ystävyyden taitoja voi opetella.

Pyydä yksinäisyyteen apua esimerkiksi ohjaajilta.

Lue lisää yksinäisyydestä ja vinkkejä tutustumiseen:

Voimia!