Olet tässä:
 

Salkkarisuklaa etsii miesystävää

Hei kaikki miehet

Olen täysin sokea 38-vuotias nainen Tampereelta.

Olen mukava, luotettava, huumorintajuinen ja puhelias. Olen uskossa, käyn hengellisissä tapahtumissa.

Etsin uskovaa miestä, joka kävisi kanssani hengellisissä tapahtumissa. Toivon, ettet juo tai polta.

Käyn päivätoiminnassa arkisin.

Tykkään piirtää ja maalata. Telkusta tykkään katsella Salattuja elämiä, Temppareita ja Maajussille morsianta. Tykkään kuunnella myös radiota.

Vastaa sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi