Olet tässä:
 

Alma etsii seurustelukumppania

Moikka

Etsin seurustelukumppania miehistä iältään 36-39 vuotta.

Saisit olla Varsinais-Suomen alueelta. Toivon et asut itsenäisesti.

Itse asun Loimaalla itsenäisesti.

Oon sosiaalinen, mukava, auttavainen, hauska, iloinen, kohtelias,
hymyileväinen, nauravainen, luotettava ja rauhallinen.

Harrastan pyöräilyä, uimista, keilaamista ja karaokelaulamista. Käyn lavatansseissa, festareilla ja konserteissa. Tykkään valokuvaamisesta, ruuanlaitosta, bileiden pitämisestä, ulkoilusta, elokuvien katsomisesta ja käsitöistä.

Juon harvoin. En polta.

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä sähköpostilla tai kirjeenä.

Vastaa sähköpostilla Almalle: verneri(at)kvl.fi

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Alma
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo