Olet tässä:
 

Outi etsii sinkkumiestä

Olen Outi, 42-vuotias sinkkunainen. Etsin 24-45-vuotiasta sinkkumiestä.

Asun Harjavallassa. Asun yhteisöllisessä asumisessa ja asumisykkö on vieressä.

Käyn töissä toimintakeskuksessa neljänä päivänä viikossa.

Olen rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen.

En juo, en polta. En käy baareissa.

Tykkään rauhallisista koti-illoista. Harrastan käsitöitä.

Olisi ihana löytää elämänkumppani, joka on tosissaan minun kanssani, ei petä ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen.