Outi etsii elämänkumppania
Hei
Olen 42 vuotta.
Olen rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen. En petä, en ole väkivaltainen. En polta, en juo.
Asun rivitalossa. Yhteisöllinen asuminen ja asumisyksikkö ovat vieressä.
En käy baarissa. Tykkään rauhallisista koti-illoista.
Etsin 23-44-vuotiasta elämänkuppania, joka ei petä, ei ole väkivaltainen ja jonka kainaloon käpertyä.
Vastaa sähköpostilla Outille: verneri(at)kvl.fi