Testaa tietosi tupakasta Miten tupakointi vaikuttaa terveyteen? Tupakointi parantaa terveyttä. Tupakointi ei vaikuta terveyteen. Tupakointi aiheuttaa sairauksia. Kaverisi tarjoaa sinulle tupakkaa. Miten kieltäydyt? Sanon, kyllä kiitos. Sanon, ei kiitos. Juoksen karkuun. Päätät lopettaa tupakoinnin. Mitä hyvää siitä seuraa? Ei mitään. Voin pikkuisen paremmin. Säästän rahaa ja terveyteni paranee. Keneltä tupakoinnin lopettamiseen kannattaa pyytää apua? Vain lääkäriltä. Joulupukilta. Läheisiltä ihmisiltä, ohjaajilta ja terveydenhoitajalta. Mikä vieroitusoireisiin auttaa? Ei mikään. Riittävä uni, liikunta ja terveellinen ruoka. Suklaa ja jäätelö.