Testaa tietosi tupakasta Miten tupakointi vaikuttaa terveyteen? Tupakointi parantaa terveyttä. Tupakointi aiheuttaa sairauksia. Tupakointi ei vaikuta terveyteen. Kaverisi tarjoaa sinulle tupakkaa. Miten kieltäydyt? Sanon, ei kiitos. Sanon, kyllä kiitos. Juoksen karkuun. Päätät lopettaa tupakoinnin. Mitä hyvää siitä seuraa? Säästän rahaa ja terveyteni paranee. Ei mitään. Voin pikkuisen paremmin. Keneltä tupakoinnin lopettamiseen kannattaa pyytää apua? Vain lääkäriltä. Läheisiltä ihmisiltä, ohjaajilta ja terveydenhoitajalta. Joulupukilta. Mikä vieroitusoireisiin auttaa? Riittävä uni, liikunta ja terveellinen ruoka. Ei mikään. Suklaa ja jäätelö.