Mun tyttöystävä on ihana
Sakari Leppänen on 25-vuotias ja rakastunut.
Tässä haastattelussa hän kertoo tyttöystävästään ja seurustelusta.
Miten tapasitte tyttöystäväsi kanssa?
Me oltiin samoissa juhlissa. Jotain juteltiin, mutta ei kauheasti silloin vielä.
Sen jälkeen nähtiin sattumalta uudestaan latotansseissa ja siitä se sitten lähti.
Miten aloitte seurustella?
Mä kysyin. Vähän jännitti. Mutta mun tyttöystävä on onneksi sellainen ihminen, johon voi luottaa.
Millainen tyttöystäväsi on?
Mun tyttöystäväni on ihana.
Hän on niin kaunis ja hänellä on hyvä huumorintaju. Mun on helppo olla hänen kanssaan.
Milloin tapaatte toisianne?
Usein viikonloppuisin nähdään. Ja sitten kun mulla alkaa loma, nähdään arkipäivinäkin.
Miltä tuntuu tavata?
Tuntuu ihanalta, kun nähdään.
Se on aina yhtä ainutkertaista, kun ollaan yhdessä.
Mitä teette yhdessä?
Joskus käydään yhdessä kävelemässä ja syömässä. Ollaan käyty myös Lintsillä.
Musiikki on sulle tärkeää. Kuunteletteko yhdessä musiikkia?
Kyllä me kuunnellaan biisejäkin yhdessä.
Maaliskuussa käytiin yhdessä Hectorin konsertissa. Oli se hienoa!
Joskus myös soitan tyttöystävälle kitaraa. Oman kappaleeni olen esittänyt ja Hectorin biisejä.
Oletko tehnyt kappaleen tyttöystävällesi?
Tein tyttöystävälle kappaleen vuoden 2022 syksyllä. Se on vähän niin kuin sellainen rakkaustarina se biisi.
Miksi seurustelu on sulle tärkeää?
Mun mielestä elämässä pitää olla rakkautta, vaikka ympärillä tapahtuisi vaikka mitä kauheita asioita.
Miltä seurustelu susta tuntuu?
Ihanalta, koska oon löytänyt sellaisen tyttöystävän, joka on hyvä ihminen.
Millaisen vinkin antaisit ihmiselle, joka haluaa löytää kumppanin?
Se oikea tulee kohdalle, kun sitä vähiten odottaa. Kyllä se ajan kanssa tulee.
Mitä kannattaa tehdä, kun tapaa kiinnostavan ihmisen?
Ensin kannattaa moikata ja edetä sitten pikkuhiljaa, hitaasti. Ei kannata hätiköidä.
Seurustelu ja musiikki ovat sulle tärkeitä asioita. Onko niissä jotain samaa?
Kyllä niissä on aika paljon samaa.
Paras biisi syntyy niin, ettei tee mitään väkisin. Antaa vaan ajatuksen mennä ja sieltä se tulee.
Myös seurustelu tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa.
Teksti: Jenni Sipilä, 2023
Kuva: Adel Rezapour