Alma etsii elämänkumppania miehistä
Täällä olisi 36-vuotias nainen vailla sitä oikeaa miestä. Ikäsi voisi olla 36-38 vuotta.
Asun Varsinais-Suomessa Loimaalla.
Harrastan tanssimista. Käyn tanssilavoilla.
Harrastan myös timanttimaalausta, uimista, pyöräilyä, musiikin kuuntelua, ruuan kokkaamista ja shoppailua.
Tapaan kavereita ja ystäviä. Käyn elokuvissa, konserteissa ja teattereissa.
Käyn töissä.
Minulla on Whatsapp ja sähköposti. Minulle voi lähettää myös kirjeitä.
Ota rohkeasti yhteyttä.
Vastaa Almalle sähköpostilla: verneri@kvl.fi