Olet tässä:
 

Päivi etsii sinkkumiestä

Hei!

Etsin sinkkumiestä iältään 47-50 vuotta.

Toivon, ettet  polta tai juo.  Toivon, että olet rehellinen ja luotettava ja itsenäinen eli asut yksin.

Olen 47-vuotias sinkkunainen Mäntyharjulta. Asun itsenäisesti. On tietokone ja puhelin.

Käyn 4 päivänä viikossa palvelukodissa. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua.

Toivon, että vastaat minulle pian.

Vastaa sähköpostilla Päiville: verneri(at)kvl.fi