Olet tässä:
 

Petri etsii 35-45-vuotiasta naista kumppaniksi

Moi!

Olen Petri, 38-vuotias mies.

Haen itselleni kumppania naisesta, joka on suurin piirtein samanikäinen kuin minä eli 35–45-vuotias.

Asun Eurassa, Satakunnassa. Asun itsenäisesti, tuetusti kerrostalossa.

Toivon, että sinä asut Eurassa, Raumalla, Säkylässä, Harjavallassa tai Porissa. Varsinais-Suomestakin sopii.

Minulla on sote-taksimatkoja. Olisi hyvä, jos sinulla olisi niitä myös, jos asut kauempana.

Harrastan salibandya kaksi kertaa viikossa ja jalkapalloa kerran viikossa. Kuuntelen paljon musiikkia, erityisesti rokkia ja poppia. Pidän myös elokuvien katselusta.

Vapaa-ajalla näen myös ystäviäni ja olen muutenkin sosiaalinen. Olen aluksi ehkä vähän ujo, mutta olen kiltti, huumorintajuinen ja aktiivinen. Aktiivisuudesta huolimatta osaan myös nauttia koti-illoista.

Toivon, että olet kiltti, liikunnallinen ja huumorintajuinen nainen. Toivon, että voisimme yhdessä tehdä ja mennä.

Minulla on ollut lapsena aivoinfarkti, vasen käteni ja vasen jalkani ei toimi kunnolla. Toivon, että sinä olisit invalidi tai lievästi kehitysvammainen ja ymmärtäisit minun fyysisiä rajoituksiani.

Vastaa sähköpostilla Petrille: verneri@kvl.fi