Olet tässä:
 

Valtteri etsii tyttöystävää

Etsin noin 18-39-vuotiasta tyttöystävää.

Minä olen 23-vuotias mies. Asun tuetussa kodissa Helsingissä.

Minä tykkään kuunnella musiikkia. Tykkään soittaa esimerkiksi kitaraa.

Tykkään eläimistä. Minulla on oma hamsteri.

Vapaa-ajalla tykkään nähdä ihmisiä, käydä ulkona ja tehdä vaapaaehtoistyötä. Olen mukana kahdessa järjestössä. Toinen niistä on VPK eli Vapaaehtoinen palokunta.

Olen tällä hetkellä tarvittaessa kutsuttavana työntekijänä eri turvallisuusalan firmoissa. Ja samalla olen opiskelija sekä eläkeläinen.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä minuun. En pure!

Vastaa sähköpostilla Valtterille: verneri(at)kvl.fi