Seksin aloittaminen
Hei!
Mitä kannattaa tehdä aluksi, jos ei ole harrastanut ennen seksiä?
Vastaus
Hei
Ensin kannattaa kokeilla itsetyydytystä. Se on hyvä tapa tutustua omaan kehoon ja omiin tunteisiin.
Jos haluat kokeilla seksiä kumppanin kanssa, juttele asiasta hänen kanssaan. Kysy kumppaniltasi, haluaako hän kokeilla seksiä kanssasi. Jutelkaa myös siitä, millaista seksiä haluatte tai ette halua.
Kumppanin kanssa voi rauhassa kokeilla erilaisia asioita. Kokeilemalla oppii, millainen kosketus tuntuu hyvältä.
Lue lisää seuraavilta sivuilta: