Testaa tietosi tupakasta Miten tupakointi vaikuttaa terveyteen? Tupakointi ei vaikuta terveyteen. Tupakointi parantaa terveyttä. Tupakointi aiheuttaa sairauksia. Kaverisi tarjoaa sinulle tupakkaa. Miten kieltäydyt? Juoksen karkuun. Sanon, kyllä kiitos. Sanon, ei kiitos. Päätät lopettaa tupakoinnin. Mitä hyvää siitä seuraa? Voin pikkuisen paremmin. Ei mitään. Säästän rahaa ja terveyteni paranee. Keneltä tupakoinnin lopettamiseen kannattaa pyytää apua? Joulupukilta. Läheisiltä ihmisiltä, ohjaajilta ja terveydenhoitajalta. Vain lääkäriltä. Mikä vieroitusoireisiin auttaa? Suklaa ja jäätelö. Ei mikään. Riittävä uni, liikunta ja terveellinen ruoka.