Voimistelu

Nuori nainen keinuu köydessä. Toinen nainen antaa vauhtia. Molemmat nauravat.Voimistelu on monipuolinen laji. Voimistelu voi olla mukava harrastus tai siinä voi kilpailla.

Voimistelu sopii kaikille

Voimistelu parantaa kuntoa ja piristää mieltä. Voimistelusta on hyötyä myös muiden urheilulajien harrastamisessa.

Voimistelu sopii kaikille!

Voimistelu sopii myös ihmisille, jotka tarvitsevat erityistä tukea. Syynä voi olla esimerkiksi vamma tai sairaus.

Ota yhteyttä voimisteluseuraan

Voimistelun aloittaminen on edullista. Et tarvitse kalliita varusteita.

Voit harrastaa voimistelua sinua lähellä olevassa voimisteluseurassa. Eri seuroilla on erilaisia voimisteluryhmiä.

Tutustu seurojen toimintaan esimerkiksi netissä.

Kun olet löytänyt sinulle sopivan ryhmän, ota yhteyttä ryhmän ohjaajaan, valmentajaan tai seuran työntekijään. He neuvovat sinua eteenpäin.

Voit lukea voimistelusta lisää Voimisteluliiton sivuilta. Sivuilta voit etsiä tietoa myös sinua lähellä olevista voimisteluseuroista.

Lue lisää Voimisteluliiton sivuilta (voimisteluliitto.fi)

Kuva: Suomen Voimisteluliitto, Milla Vahtila