Ilo

Ilo-kuvakilpailuun lähetettiin kymmeniä upeita kuvia asioista, jotka ilahduttavat.

Vernerin lukijat äänestivät suosikkikuviaan.

Äänestyksen voittivat seuraavat kuvat:

  • Essi: Luppa
  • Janina: Auringonlasku mutsin kanssa
  • Marjo: Helmi-koira

Onnea voittajille!

Otamme voittajiin yhteyttä henkilökohtaisesti.

Kiitos jokaiselle kilpailun osallistujalle! Kuvista on paljon iloa kaikille Vernerin lukijoille.

Luppa

Luppa-pehmolelu istuu nurmikolla..

Auringonlasku mutsin kanssa

Tyttö ja äiti auringonlaskussa parvekkeella.

Helmi-koira

Valkoinen koira naisen sylissä.

Parvekekukat

Värikkäitä kukkia saviruukussa.

Kaunis maisema

Järven ranta illalla.

Keltaiset kukat

Keltaisia kukkia.

Kukat

Pinkkejä kukkia.

Kalastaminen

Kivellä iso kala ja taustalla joki.

Virvelillä kalastaminen

Virveli.

Ulkotuli

Nuotiossa palaa tuli.

Tulppaanit

Valkoisia ja punaisia tulppaaneja.

Meikit ja meikkaaminen

Meikkejä pöydällä.

Metallimusiikki ja keikat

Metalliyhtye lavalla.

Veneily

Auringonlasku.

Hienot kuvat

Aurinko laskee mereen.

Kalastus

Veneen keula ja tyyni järvi.

Kukat

Päivänkakkaroita.

Valokuvaaminen

Keltaisia kukkia.

Hevoshistoria-näyttely

Ravihevonen katsoo kameraan.

Dinosaurukset

Dinosauruslelut syövät kukan lehtiä nurmikolla.

Pensashanhikki

Pensas, jossa on keltaisia kukkia.

Matkustelu

Mies seisoo juna-asemalla.

Pokemon Go

Pokemon Go -peli kännykän näytöllä.

Maalaaminen

Värikäs maalaus Korkeasaaren riikinkukosta.

Kaikki hevoset ja ponit

Mies harjaa ponia tallin pihalla.

Lumi-koira

Koira istuu tytön sylissä.

Kissa

Valkoinen kissa istuu nurmikolla.

Täytekakku

Täytekakku neljällä eri täytteellä.

Koiranpentu

Mustavalkoinen koiranpentu istuu lattialla ja katsoo kameraan.

Auringonlasku

Aurinko laskee puiden taakse järven rannalla.

Päiväkodin lapset

Piirustuksessa päiväkodin lapset leikkivät pihalla.

Päiväkotityö

Nainen pilkkoo ruokaa päiväkodin keittiössä ja hymyilee.

Pehmolelut

Oravapehmolelu.

Vanhankirkonsilta

Valaistu silta pimeässä.

Ratsastus

Nainen seisoo hevosen vieressä ja hymyilee.

Vesiliikuntapuisto

Nainen seisoo vesipuistossa ison kumiveneen kanssa.

Puna, minun tablettini

Nainen käyttää ipadia.

Mun kihlattu

Mies ja nainen katsovat kameraa.

Kesäinen auringonotto

Kukat

Vaalenpunainen ruusu.

Uimaranta odottaa

Puiden takana hiekkaranta.

Uusi verho

Käsinpainettu verho, jossa on hedelmiä.

Tiivi

Teletappi-pehmolelu.

Marjat

Punaviinimarjat pensaassa.

Kaunis taivas

Aurinko laskee talon taakse.

Ratsastaminen

Nainen hevosen selässä ratsastuskentällä.

Hevosten kanssa oleminen

Hevonen pilttuussa.

Sääksi

Piirros Sääksestä.

Raikas mehu

Kännykällä tehty piirros mehusta kannusta.

Kissa

Kissa nukkuu sängyllä naisen jaloissa.

Kesä 2022

Koira suppilaudalla.

Aurinko

Maalaus auringosta.

Laivaristeily

Laiva satamassa.

Musiikki

Yhtye esiintyy laivalla.

Ravit

Hymyilevä nainen Jämsän raveissa.

Kilpikonnat

Kaksi kilpikonnaa.

Oma kissa

Kissa istuu ikkunalla ja katselee taivaalle.

Pyöräily

Vihreä polkupyörä.

Veneily

Voikukat

Keltaisia voikukkia.

Frisbeegolf

Frisbeegolf-kenttä

Timanttimaalaus

Värikäs timanttimaalaus.

Tramppa

Hymyileviä ihmisiä makaamassa trampoliinilla.

Pehmot ja laskevan auringon valo

Nallepehmo ja possupehmo sängyssä, johon heijastuu laskevan auringon valo.

Musiikki Bluetooth-kaiuttimesta

Lehtimainos kaiuttimesta.

Siili

Siili pensaiden alla.

Puut

Lehtipuu kuvattuna alhaalta.

Rakkaus

Mies ja nainen suutelevat.

Mansikat

Piirros mansikasta.

Hevosten hoitaminen

Nainen hevosen kanssa pilttuussa.

Ruusut

Ruusukimppu

Pehmopöllöt

Pehmopöllöjä rivissä sohvalla.

Hevoset ja ratsastus

Mies seisoo hevosen kanssa ilta-auringossa.

Oravat pihalla

Orava istuu pihalla, aidalla.