Olet tässä:
 

Sporttikerho kasvattaa kuntoa

Ville Hyvärinen asuu Helsingissä. Hän käy Kehitysvammatuki 57 ry:n sporttikerhossa.

Mitä harrastat?

Käyn sporttikerhossa Kontulan kuntokellarilla.

Mitä teette sporttikerhossa?

Sporttikerhon alussa on venyttely. Sitten voi valita, mihin kuntolaitteisiin haluaa mennä.

Miksi käyt sporttikerhossa?

Täällä on kiva olla. Täällä on mukava ilmapiiri.

Mä löysin nopeasti kavereita täältä. Täällä on paljon kavereita.

Mulle tulee myös hyvä kunto.

Mikä on lempiliikkeesi kuntosalilla?

Lempiliikkeeni on penkkipunnerrus.

Haastattelu ja kuva: Tiitus Tommila, 2024

Lue lisää Kehitysvammatuki 57 ry:n kerhoista (kvtuki57.fi)