Olet tässä:
 

Joni estii naista etäsuhteeseen

Olen Joni, 28-vuotias mies Kalajoelta. Etsin vakavaa parisuhdetta.

Etäsuhde sopii minulle. Toivon, että se sopii myös sinulle. Voimme tutustua rauhassa kirjoittamalla.

Pidän tietokoneella olemisesta. Tykkään myös kuunnella musiikkia. Vietän mielelläni rauhallista aikaa kotona.

Olen huumorintajuinen. Pidän nauramisesta ja iloisesta mielestä.

Haluan rehellisen ja luotettavan kumppanin iältään 20–35 vuotta. On tärkeää, että voimme puhua avoimesti. Hyvä suhde syntyy luottamuksesta ja toisen kunnioittamisesta.

En etsi pelkkää juttuseuraa. Haluaisin löytää naisen, jonka kanssa voin jakaa arkea ja tulevaisuutta.

Jos sinäkin etsit parisuhdetta ja etäsuhde sopii sinulle, kirjoita minulle. Olisi mukava tutustua sinuun.

Vastaa sähköpostilla Jonille: verneri(at)kvl.fi