Kirjoittelukaveri
Mikko etsii naisystävää
Hei sinä ihana nainen! Olen kohta 38-vuotias mies. Olen savuton, raitis ja huumeeton. Olen myös kasvissyöjä ja tykkään Solar Filmeistä. […]
Henna etsii kaveria
Hei Etsin kaveria, joka asuu Espoon, Helsingin tai Vantaan alueella. Toivon, että olet uskossa ja käyt helluntaiseurakunnassa tai vapaaseurakunnassa. Tykkään […]
Eetu etsii kirjekaveria ja kumppania
Hei Olen Eetu 33 vuotta ja asun Muhoksella. Tykkään valokuvauksesta ja pyöräilystä. Etsin kirjeenvaihtokaveria ja myöhemmin kumppania. Ota rohkeasti yhteyttä. […]
Minna etsii kirjekaveria naisista
Olen Minna. Asun Pohjois-Karjalassa. Olen 38-vuotias nainen. Etsin kirjekaveria 30-40-vuotiaista naisista, jotka tykkää kirjoitella pitkiä tai lyhyitä kirjeitä. Toivon, että […]
Unelma etsii kirjekavereita miehistä ja naisistä
Hei Haluaisin kirjekavereita miehistä ja naisista ympäri Suomea. Pidän musiikista. Kirjoitelkaa. Pistäkää mukaan yhteystietonne, kiitos. Vastaa kirjeellä Kehitysvammaliitto, Verneri Unelma […]
Matti etsii tyttöystävää
Hei Olen Matti Haukiputaalta. Etsin itselleni sopivaa tyttöystävää Oulun läänistä. Olen 46-vuotias mies. En juo alkoholia, mutta kahvia juon ja […]
Arto etsii naisesta elämänkumppania
Hei! Olen Arto. Olen 65-vuotias. Etsin itselleni elämänkumppania naisesta. Toivon että olisit samaa ikäluokkaa kuin minä eli noin 60-65 vuotta. […]
Pasi etsii kirjoittelukavereita
Olen 56-vuotias mies Vaasasta. Tykkään kuunnella musiikkia YouTubessa. Minulla on myös oma YouTube-kanava. Miehet ja naiset saavat meilata minulle. Vastaa […]