Petrin blogi
Odotan kesää
29.4.2024
Minä odotan kesän tuloa pikku hiljaa.
Kesällä voi grillata makkaraa. Voi myös käydä uimassa.
Kesällä voi käydä festareilla ja eri esiintyjien keikoilla.
Jos on hyvä ilma, voi myös ulkoilla.
Minä täytän elokuun 2. päivänä 50 vuotta. Silloin pidän juhlat.
Meinaan mennä heinäkuun lopulla laivalle juhlimaan yöristeilylle minun naiskaverin ja hänen avustajan kanssa.
Juhannus on keskikesän iso juhla. Silloin tehdään vihtoja puusaunoihin ja niistä tulee hyvä tuoksu.
Heinäkuussa minun työpaikka on kiinni 5 viikon ajan.
Toivotan kaikille hyvää kesää!
Kommentit
29.4.2024 klo 11:47
Ihania kesäsuunnitelmia!