Minä en ole elämääni yhtään tyytyväinen
Täällä joku kirjoitti, että hän on tyytyväinen omaan elämään. Mutta minä en todellakaan ole. Se on ihan sama, vaikka minua ei olisi olemassakaan.
Vastaus:
Hei
Kurjaa, että sinun on paha olla.
Oletko puhunut asiasta jonkun kanssa? Vaikeista tunteista kannattaa puhua. Puhuminen helpottaa oloa.
Voisit puhua esimerkiksi seuraavista asioista:
- Miksi et ole tyytyväinen elämääsi?
- Mitä haluaisit muuttaa elämässäsi?
- Mitä uutta toivot elämääsi?
- Millaiset asiat tuottavat sinulle hyvää oloa?
Tykkäätkö esimerkiksi
- liikkua luonnossa
- jumpata
- kuunnella tai soittaa musiikkia
- käydä kävelyllä
- piirtää tai maalata
- lukea
- katsoa elokuvia
- pelata lautapelejä tai nettipelejä?
Tykkäätkö kuvaamisesta?
Lähetä kuvia Vernerin selkosivuille
Pidätkö tarinoista?
Tehdään tarina Vernerin selkosivuilla
Tykkäätkö runoista?
Lähetä runo Vernerin selkosivuille
Pidätkö kirjoittamisesta?
Kirjoita mielipiteesi Vernerin selkosivuille
Toivottavasti puhuminen helpottaa oloasi. Toivottavasti löydät elämääsi uusia mukavia asioita.