Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Runot
  3. Runot - Luonto ja eläimet
  4. Runot - Ystävyys
  5. Runot - Tunteet
  6. Runot - Vammaisuus

Runot - Vammaisuus

Runot - Vammaisuus

Metsä ja puut

Näet metsän, tuuheat latvustot, runkojen rivistön. Minä näen puut, puiden lehdet, runkojen kaarnan. Näkökulma vaikuttaa kokemiseen ja sen jäsentämiseen.

19.5.2026

Ankkureita

Aamukahvi. Musiikkihetki. Ulkoilu. Sävellystyö tai soittotreeni. YouTube. Whatsapp. Kotityöt. Ankkureita autistiseen arkeeni. Lähes samat päivästä toiseen. Mutta toisinaan sijainti merellä […]

21.4.2026

Vuori kiivettävänä

Kyllä, kiitos kutsusta, haluaisin kyllä tulla juhliisi. Mutta pahoin pelkään, että voimavarani eivät riitä juhlien ennustevirheiden korjaamiseen. Kun autistina, ennuste […]

21.4.2026

Ennustava koodaus

Tekoäly kertoi, että ennustava koodaus on kuin automaattinen tekstinsyöttö. Sanojen korjaus vain, jos ennuste ei osu oikeaan. Autistina neurotyypillisessä maailmassa […]

21.4.2026

Erilainen

Dumbolla on isot korvat, että se voi lentää. Rumasta ankanpoikasesta kasvaa upea valkea joutsen. Albatrossi on kömpelö maalla, mutta liitää […]

21.4.2026
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje
Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook