Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Runot
  3. Runot - Luonto ja eläimet
  4. Runot - Vuodenajat

Runot - Vuodenajat

Runot - Vuodenajat

Kesä

Kesä on lämmin tuulenvire aurinkoisena päivänä. Kesä on jätski ja mansikat. Ja herneet. Kesä on laineiden liplatus laiturilta katsottuna. Kesä […]

13.6.2026

Aulatyökoti

Aulassa on Vappuna juhlat.

23.4.2026

Kesä

Kesä on hauska ja kiva. Kesällä voi grillata. Puiden lehdet ovat vihreitä. Uimarannalla voi käydä. Menen syömään marjoja. Käyn torilla […]

23.4.2026

Pääsiäinen

Kevätaurinko nousee varhain, kultaa pellot lempeällään. Pääsiäinen hiipii varhain, valon siivillä sydämeen. Pupu juoksee pitkin pihaa, ruoho herää vihreään. Piiloon […]

21.4.2026

Toivo

Takatalvi. Sataa räntää, huhtikuussa. Koleaa. Aurinko piilossa. Toukokuussa puissa silmuja. Leskenlehdet pilkistävät mullasta. Tarkenee ulkona ilman takkia. Kesäkuussa tarvitsee jo […]

21.4.2026

Talvi

Lumi peittää maan. Puut ovat valkoisia. Jää kimaltelee joessa. Tuuli puhaltaa kylmästi. Lapset leikkivät lumessa. Talvi on kaunis ja hiljainen.

21.4.2026

Kesäloma

Kesällä on Sankareiden kesätoiminta. Se on kivaa.

21.4.2026
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje
Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook