Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Runot
  3. Runot - Luonto ja eläimet
  4. Runot - Ystävyys
  5. Runot - Tunteet
  6. Runot - Vammaisuus

Runot - Ystävyys

Runot - Ystävyys

Metsä ja puut

Näet metsän, tuuheat latvustot, runkojen rivistön. Minä näen puut, puiden lehdet, runkojen kaarnan. Näkökulma vaikuttaa kokemiseen ja sen jäsentämiseen.

19.5.2026

Ystävyys

Ystävyys on lämmin. Se koskettaa ja tuntuu hyvältä. Ketä rakastaa? Välitämme toisistamme. Ystävyys on lahja.

23.4.2026

Vuori kiivettävänä

Kyllä, kiitos kutsusta, haluaisin kyllä tulla juhliisi. Mutta pahoin pelkään, että voimavarani eivät riitä juhlien ennustevirheiden korjaamiseen. Kun autistina, ennuste […]

21.4.2026

Ystävyys

Ystävyys kivasti kurkistaa, ystävyys hellii ja lohduttaa. Ystävyys käden suo lämpöisen, ystävyys lahja on jokaisen. Ystäväni, jos voisin antaa sinulle […]

21.4.2026

Mitä ystävyys on?

Aito ystävä on se, joka kuuntelee silloinkin, kun sanat jäävät kesken. Se, joka näkee sinun hymyn takaa väsymyksen ja pysyy […]

21.4.2026
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje
Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook