Viihdy Villiklubilla
Villiklubi on yli 18-vuotiaiden klubi.
Villiklubille tullaan viihtymään, pitämään hauskaa ja tanssimaan ystävien kanssa. Moni on saanut Villiklubilla myös ystäviä.
Kehitysvammatuki 57 ry järjestää Villiklubeja Järvenpäässä ja Helsingissä. Helsingin Villiklubit järjestetään yhdessä Helsingin kaupungin vammaispalvelujen kanssa.
Villiklubeilla Helsingissä esiintyy usein eri artisteja tai järjestetään karaoke. Järvenpään Villiklubilla on karaoke.
Villiklubille on ilmainen sisäänpääsy. Syötävä ja juotava maksaa. Ravintolalla on A-oikeudet.
Moni artisti pitää Villiklubilla esiintymisestä:
“Yleisö on ihanaa. Odotamme keikkoja etukäteen ja muistelemme niitä jälkeenpäin. Monista Villiklubin kävijöistä on tullut tuttuja”, kertoo erään Villiklubilla esiintyneen yhtyeen laulaja.
Villiklubille jokainen voi tulla sellaisena kuin on. Kaikkia kunnioitetaan ja kohdellaan kauniisti.
Kehitysvammatuki 57 ry on kehittänyt Villiklubitoiminnan ja ensimmäinen Villiklubi oli vuonna 2012.
Villiklubeja järjestetään ympäri Suomea esimerkiksi Turussa, Tampereella ja Seinäjoella.
Helsingin Villiklubeista on tietoa Facebookissa
Helsingin Villiklubi järjestetään Feltbay-nimisessä ravintolassa.
Järvenpään Villiklubi järjestetään Eikan Pankki -nimisessä ravintolassa.
Seuraa Villiklubia Facebookissa!
Pääset Helsingin Villiklubin Facebook-sivulle tästä linkistä (facebook.com)
Kuva: Mikko Apell, Kehitysvammatuki 57 ry
