Emmi etsii miestä elämänkumppaniksi
Hei
Olen Emmi Lahdesta. Olen 32-vuotias, iloinen sinkkunainen.
Minulla on persialainen kissa.
Olen fiksu ja huumorintajuinen. Tykkään Salkkareista ja päiväkahveista.
Käyn toimintakeskuksella viikoittain. Maanantai ja perjantai ovat vapaat.
Etsin luotettavaa ja turvallista miestä elämänkumppaniksi.
Toivon, että olet yli 32-vuotias, huumorintajuinen ja fiksu.
Toivon elämänkumppania, jonka kanssa voisi asua yhdessä ja mennä kihloihin ja naimisiin.
Ota rohkeasti yhteyttä ja viestitellään.
Vastaa sähköpostilla Emmille: verneri(at)kvl.fi