Jarkko etsii tyttöystävää
Olen Jarkko. Olen 45-vuotias ja Asun Nokialla.
Olen rauhallinen ja mukava.
Olen kova katsomaan elokuvia ja sarjoja, kuuntelen musiikkia.
Harrastan pyöräilyä, kävelyä, keilaamista ja salibandya. Olen salibandyssa maalivahti.
Toiveena olisi luotettava tyttöystävä Pirkanmaan alueelta.
Käytän Whatsapp-sovellusta viestittelyssä.
Vastaa sähköpostilla Jarkolle: verneri(at)kvl.fi